Že jemljete vitamin D3?

Zakaj je vitamin D3 pomemben tako za otroke in odrasle? Kakšen vpliv ima na naše telo in na naše počutje? Kako ga naše telo lahko sploh dobi? Zakaj ga mnogo ljudem primanjkuje in kako je povezan s tem, koliko časa preživimo na soncu? Lahko ta vitamin naše telo dobi tudi na naraven način in ali je količina zadostna za to, da bo naše telo v redu funkcioniralo?

Sonce je zdravilno in hkrati škodljivo

Če hočemo, da ima naše telo dovolj vitamina D3, ga lahko dobimo le z izpostavljenostjo sončnim žarkom. Na srečo ni treba preživeti zelo veliko časa na prostem, da ga dobimo, kljub temu pa večina od nas na prostem ne preživlja prav veliko časa.  Približno osem ur spimo, osem ur smo v službi, nekaj časa preživimo še doma in nekaj v avtomobilu.

Poleg tega pa daljša izpostavljenost sončnim žarkom tako ali tako ni zdrava, ampak škodljiva, zato se tudi poleti, ko je sonca dovolj, ne zadržujemo predolgo časa na njem. Prav zaradi tega vitamin D3 sicer lahko dobimo tudi na naraven način, a težko poskrbimo za to, da ga ima naše telo celo leto dovolj. Še posebej pa se njegovo pomanjkanje kaže pozimi, ko je tudi manj sonca oziroma je kot padanja sončnih žarkov drugačen kot poleti.

Vitamin D3 kot prehranski dodatek

Prav zaradi vsega naštetega je pametno jemati vitamin D3 kot prehranski dodatek. Pri tem je pomembno, da:

  • izberete kakovostnega,
  • izberete takšnega preverjenega porekla,
  • izberete takšnega, ki ne vsebuje nobenih nepotrebnih dodatkov,
  • ga kupite pri zaupanja vrednemu prodajalcu,
  • se pred uporabo pozanimate o pravilnem načinu jemanja,
  • če imate kakšno vprašanje, vprašate zdravnika ali farmacevta.